لباسشویی چه مارکی بخریم؟

بهترین برندها برای خرید ماشین لباسشویی چیست؟

Seller helping customer with choosing washing machine
0 ۳,۹۸۷

امروزه ماشین لباسشویی از ضروریاتی است که نمی توان بدون آن زندگی کرد. اما انتخاب صحیح اهمیت بیشتری دارد. یک برند خوب سالها در کنار شما خواهد بود و می توانید از آن لذت ببرید. البته با توجه به اینکه در حال حاضر برندهای زیادی در بازار موجود است، انتخاب بهترین ماشین لباسشویی بدون اطلاعات غیرممکن است و همیشه سوال لباسشویی چه مارکی بخریم ، مطرح می شود. به همین دلیل پس از تحقیقات گسترده، آزمایش ها و بازخورد صاحبان بلند مدت کالا، فهرستی از بهترین برندهای لباسشویی را تهیه کرده ایم.

لباسشویی چه مارکی بخریم ؟

همه ما وقتی به خرید می رویم به دنبال جنس های با قیمت مناسب می گردیم. اما انتخاب ماشین لباسشویی را نباید مبتنی بر قیمت انتخاب کرد. این کار یک اقتصاد اشتباه است و ممکن است در طولانی مدت گران تر تمام شود. یک ماشین ارزان ممکن است آب و برق بیشتری مصرف کند، مدت زمان بیشتری طول بکشد تا لباس ها را بشوید، دستگاه کارایی زیادی در تمیز شدن نداشته باشد.

همچنین احتمال دارد که ماشین خیلی زود خراب شود و اگر هم از گارانتی خارج شده باشد، دیگر تعمیر لباسشویی ارزش نداشته باشد و مجبور به خرید ماشین دیگری شوید.

قبل از انتخاب برند توصیه می کنم در رابطه با ویژگی های ماشین های لباسشویی اطلاعاتی کسب کنید و همچنین راهنمای نگهداری ماشین لباسشویی را مطالعه کنید.

بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی

انتخاب یک ماشین لباسشویی باید نسبتا ساده باشد، اما احتمالا چیزهایی وجود دارد که حتی در مورد آن فکر نکردید. در ادامه شما را با ویژگی هایی که در مورد انتخاب یک ماشین لباسشویی و تمام مشخصات کلیدی که باید به آن توجه داشته باشید، ذکر شده است. گرچه این انتخاب به بودجه شما بستگی دارد، اما دانستن اهمیت زیادی دارد.

چه ویژگی‌هایی را باید برای خرید یک ماشین لباس‌ شویی در نظر بگیرم؟

مصرف انرژی

مصرف انرژی و مصرف آب دو عاملی است که تعیین می کند که ماشین لباسشویی سالانه چقدر هزینه دارد. سیستم برچسب انرژی اتحادیه اروپا از رده A+++ به رده A می رسد، کلاس های بالاتر کارایی بیشتری دارند. یک ماشین لباسشویی A+++ ممکن است کمی کارآمدتر از دیگری باشد، اما تفاوت بین این رده ها قابل‌ چشم‌ پوشی است.

هر برچسب همچنین دارای یک شکل برای مصرف برق ماشین لباسشویی کیلووات بر ساعت در سال و میزان مصرف آب لیتر در سال است.

حجم درام

حجم درام کل وزن شستشوی خشک است که هر دستگاه می تواند بارگیری شود. برای یک خانوار با جمعیت متوسط یک درام 6 کیلوگرمی کافی است، اما یک درام بزرگ 8 یا 10 کیلوگرمی می تواند بسیار مفیدتر باشد. درام بزرگتر نه تنها اجازه می دهد لباس هایتان به طور یکنواخت شسته شوند، یعنی شما می توانید اقلام با حجم بیشتر را بشویید.

یک درام بزرگتر کارآیی بیشتری نیز دارد، و آب و مواد شوینده کمتری در مقایسه با همان مقدار لباس در یک درام کوچکتر مصرف می کند.

سرعت چرخش

سرعت چرخش به شما می گوید که سرعت درام سرعت در هر دقیقه (دور در دقیقه) چقدر است. به طور کلی، سرعت چرخش یعنی در پایان شستشو چقدر طول می کشد آب از لباس ها گرفته شود. ماشین لباسشویی های ارزان معمولا در حدود 1100 دور در دقیقه چرخش دارند، اما برای بهترین عملکرد برای دستگاه 1400 دور در دقیقه یا 1600 دور در دقیقه می باشد.

همه ماشین های شستشو یک پایه قابل تنظیم دارند و مهم است که هنگام نصب، دستگاه را هم سطح زمین قرار دهید. هنگام چرخش، یک ماشین لرزان شده و به اطراف حرکت می‌ کند و سروصدا راه می‌ اندازد.

ویژگی های خاص

هر سازنده ماشین لباسشویی ویژگی های خاص خود را دارد، که برای بهبود کیفیت شستشو و صرفه جویی در هزینه طراحی شده اند. به عنوان مثال، تکنولوژی Ecobubble سامسونگ مواد شوینده را با استفاده از آب و هوا حل می کند تا حباب هایی را ایجاد کند که کارآیی شستشو را افزایش داده و لباس ها را تمیزتر کند.

حالت های شستشو

حالت های شستشو به چرخه های شستشوی ویژه در یک ماشین لباسشویی توجه دارد. یک دستگاه Woolmark می تواند لباس های پشمی را شستشو دهد، در حالی که برخی از ماشین ها قابلیت شستن ابریشم را نیز دارند. اگر شما اغلب اقلام ظریف استفاده می کند، یک حالت شستشوی دستی می تواند لباس هایتان را تمیز کند. بعضی از دستگاه ها دارای تنظیمات ضد چروک و اتو هستند که باعث می شود حین شستشو از چروک شدن لباس ها جلوگیری شده و نیاز به اتو نداشته باشد.

نمایش و سهولت استفاده

هنگام انتخاب ماشین لباسشویی مهم است که یک مدل آسان را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید استفاده کنید. همچنین می توانید یک دستگاه شستشو با یک صفحه نمایش واضح داشته باشید که نشانگر وضعیت فعلی آن و مدت زمان چرخه شستشو باشد.

لباسشویی چه مارکی بخریم
لباسشویی چه مارکی بخریم

بهترین مارک ها برای خرید ماشین لباسشویی چیست؟

حتی ارزانترین مارک های لوازم خانگی نیز می توانند سالها کار کنند، اما تولید کنندگان آلمانی و کره جنوبی معمولا در مورد ویژگی ها، قابلیت اطمینان و کیفیت ساخت، بهترین شهرت را دارند.

بوش، زیمنس و نف همگی متعلق به BSH هستند. محصولات بوش عموما در بازار قیمت مناسبی قرار دارند، در حالی که زیمنس و نف با هدف کیفیت بالاتر ساخته شده اند. بسیاری از ماشین‌های BSH در کارخانه‌های سراسر اروپا از جمله لهستان و اسپانیا تولید می‌شوند، اما کارخانه‌های آلمانی بالاترین کنترل کیفیت و قابلیت اطمینان را دارند.

اگر می خواهید مطمئن شوید که محصول در آلمان ساخته شده است، به لولای درب نگاه کنید. اگر لولا در سمت راست باشد، ساخت آلمان است. در سورتی که سمت چپ باشد، ساخت کشور دیگری است.

در ادامه 5 برند با کیفیت معرفی شده است.

بوش WAN28201GB :

بوش با قیمت مناسب و همچنین یفیت بالا از طریق آزمایشات توانسته برنده پنج ستاره و برنده جایزه بهترین خرید را از آن خود کند. این ماشین فوق العاده آرام و بی صداست. اگر به دنبال خرید یک ماشین قیمت مناسب با کمترین صدا هستید، این مدل به شما پیشنهاد می شود.

آاگ 7000 Series L7FEE865R:

اگر به دنبال یک ماسین با قیمت مناسب و کیفیت خوب هستید، آاگ به شما توصیه می شود. حسگرهایی با قابلیت وزن کردن، سرعت چرخشی بالا، درام بزرگ، برنامه های قابل تنظیم و همچنین صدای آرام از ویژگی های ان ماشین است.

بوش Serie 8 i-DOS WAWH8660GB:

این ماشین لباس‌ شویی مختص یک خانواده بزرگ با کودکان گل آلود و همچنین دارای حیوانات خانگی است. اگر چه برای خانواده های کوچک تر عالی است. این مدل دارای درجه انرژی +++ و قابلیت صرفه جویی در مصرف برق و آب، درام بزرگ، سرعت چرخشی بالا و شستشوی بهینه می باشد. این دستگاه همچنین بدون سر و صدا، کارآمد و قابل‌ اعتماد است.

سامسونگ Ecobubble WW6000:

ماشین‌ های اکوبابل سامسونگ، یکی از بهترین لباسشویی ها به انتخاب مشتری است. در این ماشین می توانید حجم زیادی لباس را با بهترین عملکرد شستشو دهید. این مدل سه سال ضمانت دارد و گزینه بسیار خوبی برای انتخاب است. 

زیمنس iQ300 WM14N201GB:

صفحه کنترل این ماشین بسیار پیشرفته است، و بازخورد مفیدی را در طول چرخه شستشو ارایه می‌دهد. این شرکت ۱۴ برنامه پایه دارد کهانواع منسوجات، پنبه و پارچه ابریشم و پارچه‌های مخلوط را پوشش می‌دهد. درهمین حال، موتور آن بسیار کارآمد و بی صداست. این مدل همچنین یک مکانیزم ضد لرزش هم دارد، اما ما هنوز توصیه می‌کنیم که مطمئن شوید که دستگاه شستشوی شما هنگام نصب هم تراز باشد.

اگر در انتخاب مردد هستید و سوال لباسشویی چه مارکی بخریم هنوز هم در ذهنتان است، توصیه می کنم حداقل از دو کارشناس سوال در مورد برندهای انتخابی خود سوال کنید. اگر نیاز به مشاوره محصول یا تعمیر دارید با ما تماس بگیرید تا فورا به نیازهایتان رسیدگی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

02191303337