تعمیر یخچال فریزر دوو

عیب یابی و رفع ایرادات یخچال فریزر دوو

0 ۳,۹۸۵

در این مقاله نحوه تعمیر یخچال فریزر دوو آورده شده است. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه مشکل را شناسایی کنید و درصورت نیاز با تعمیرکار تماس بگیرید. حتی اگر نیاز به تعمیر یخچال فریزر داشته باشید، به راحتی قادر خواهید بود مشکل را به تکنسین ها نشان دهید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

تعمیر یخچال فریزر دوو

لوازم خانگی همیشه در ناخوشایندترین زمان خراب می شوند. قبل از هر چیز خونسردی خود را حفظ کرده و سعی کنید ایراد آن را شناسایی کنید. وسایل دوو اغلب مشکلات زیر را نشان می دهند:

  • یخچال و یا فریزر سروصداهای غیر طبیعی ایجاد می کنند
  • خنک نمی شوند

کمک چی به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تعمیر لوازم خانگی ، مشکلات وسایل را در کوتاهترین زمان ممکن و در همان جلسه اول برطرف می کند.

یخچال خنک نمی شود

چندین دلیل ممکن وجود دارد که یخچال و فریزر شما خنک نباشند. قبل از اینکه تعمیرات پیچیده تری انجام دهید، مراحل زیر را امتحان کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که برق یخچال فریزر متصل است. وقتی درب را باز می کنید چراغ آن باید روشن شود.
  • ترموستات را بررسی کنید تا مطمئن شوید کار می کند. اگر ترموستات یخچال و فریزر کار نمی کند، باید آن را تعویض کنید.
  • مطمئن شوید دریچه های پشت محفظه فریزر توسط جعبه بستنی یا سبزیجات یخ زده مسدود نشده باشند. باید هوای سرد به راحتی گردش کند.
  • سیم پیچ های زیر یا پشت یخچال را خالی کنید. کویل های مسدود شده می توانند باعث اختلال در خنک شدن شوند.
  • بررسی کنید که چیزی در فن کندانسور گیر نکرده باشد و فن به راحتی بچرخد ​​(مدل هایی که سیم پیچ های پشتی دارند فن ندارند). برای این کار یخچال را از برق جدا کرده و بیرون بکشید. تیغه های فن را تمیز کرده و فن را با دست بچرخانید تا ببینید که آیا گیر کرده است یا خیر. سپس یخچال را وصل کنید و مطمئن شوید که در هنگام کار کمپرسور، فن نیز کار می کند. اگر فن کار نمی کند، باید تعویض شود.

    تعمیر یخچال فریزر دوو
    تعمیر یخچال فریزر دوو

یخساز کار نمی کند.

  • ابتدا، لوله ورودی آب را بررسی کنید. لوله‌ ای که آب یخساز را تامین می‌کند، هنگامی که فشار آب پایین باشد، ممکن است یخ ببندد.
  • شیر قفل زین را باز کنید. اکثر یخسازها از طریق شیر “زین” به شیرآب خانگی متصل می شوند. یکی از مشکلات شیرهای زین این است که ممکن است مسدود شوند. خوشبختانه این انسداد به راحتی برطرف می شود.
  • شیر ورودی آب را تعویض کنید. در پشت یخچال یک “شیر ورودی” کوچک وجود دارد که منبع آب را به یخساز می دهد. مطمئن شوید که آب این شیر جریان دارد؛ اگر ایراد داشت شیرآب را تعویض کنید.

یخچال صدا می دهد

سر و صدای یخچال یا فریزر ممکن است از طریق کمپرسور زیر یخچال، موتور فن کندانسور زیر یخچال یا موتور فن اواپراتور درون فریزر به وجود آید. درب یخچال را در حالی که روشن است باز کنید. اگر سر و صدای آن بلندتر نشد، ممکن است ایراد از موتور فن کندانسور باشد. اگر هنگام باز کردن درب صدا بلندتر شود ، ایراد از موتور فن اواپراتور می باشد. این فن قابل تعویض است.

یخچال نشتی دارد

  • خطوط آبرسانی را بررسی کنید. اگر در یخچال و فریزر آب وجود دارد ، یخچال را بیرون بکشید و به دنبال نشتی باشید. اگر در شیر ورودی نشتی وجود دارد، مهره های فشرده سازی را محکم کنید. اگر لوله پلاستیکی یا مسی در حال نشت است، آن را تعویض کنید.
  • سطح یخچال و فریزر را در شیب مناسب قرار دهید. یخچال را طوری تنظیم کنید که از یکسمت به سمت دیگر همسطح باشد و به سمت عقب کج شود.
  • لوله تخلیه را تمیز کنید. اگر لوله تخلیه فریزر بسته شود، آب به محفظه زیر و یا بر روی زمین نشت می‌ کند. برای جدا کردن آن، ابتدا پنل پوشش را بردارید. در برخی از مدل‌ها شما باید قسمت کف را نیز باز کنید. از یک سشوار برای ذوب کردن هرگونه تجمع یخی استفاده کنید و آب را با اسفنج پاک کنید.

چرا کمک چی را برای یخچال فریزر دوو انتخاب کنیم؟

  • به وجود آمدن مشکل در یخچال فریزر دوو می تواند بسیار ناامید کننده باشد، به خصوص که برخی از شرکت های تعمیر لوازم خانگی تخصص کافی برای تعمیر محصولات دوو ندارند و نمی توانند به موقع آن را تعمیر کنند. مهندسان کمک چی در محصولات دوو از ماشین لباسشویی گرفته تا اجاق های مایکروویو، آموزش دیده و با تجربه هستند.
  • مهندسان محلی ما به کلیه قطعات رایج دستگاه و لوازم جانبی دوو دسترسی دارند و قادرند اکثر مشکلات را در یک بازدید برطرف کرده و از تأخیرهای غیرضروری جلوگیری کنند.
  • کلیه هزینه های مربوط به نیروی کار و تعویض قطعات طبق مصوبه شرکت هستند و کارشناس هزینه های اضافی درخواست نخواهند کرد.

برای رزرو یک مهندس با تجربه در زمینه محصولات دوو ، با کمک چی تماس بگیرید و لوازم خانگی خود را بدون تأخیر بیشتر، به کار خود بازگردانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

02191303337