مایکروویو چه مارکی بخریم؟

بهترین مارک های مایکروویو در بازار

0 ۴,۷۸۱

مایکروویو یک عضو بی نظیر در آشپزخانه است، مخصوصا برای افرادی که زمان زیادی برای آشپزی کردن ندارند. در هنگام خرید خیلی از افراد می پرسند مایکروویو چه مارکی بخریم و چه برندی برای ما مناسب تر است. براساس تحقیقات و همچنین بررسی نظرات مشتریان و رتبه بندی، لیستی از بهترین اجاق های مایکروویو را برای کمک به خرید شما تهیه کرده ایم.

مایکروویو چه مارکی بخریم؟

مایکروویو ها متناسب با شیوه زندگی در گستره ای از اندازه، رنگ، قیمت و ظرفیت های متفاوت وجود دارند. آنها همچنین از مدل های ساده تا مدل های پیشرفته با تنظیمات مفید، متفاوت باشند. ما بهترین گزینه ها را با توجه به نیازهای مختلف مشتریان بررسی کرده ایم. فراموش نکنید بعد از خرید حتما راهنمای نگهداری مایکروویو را مطالعه کنید.

بهترین آل روندر: مایکروویو برویل

برویل یکی از مارک های معتبر لوازم آشپزخانه است. اگر برای خرید یک مایکروویو به بازار رفته اید و نیاز به یک مایکروویو قابل اعتماد دارید، ما این محصول را به عنوان بهترین مارک مایکروویو انتخاب کرده‌ایم. مایکروویوی قابل اعتماد که سالها همراه شما خواهد بود. این مایکروویو برای استفاده آسان است و در طیف های رنگی وجود دارند. 

ویژگی ها:

  • آشپزی هوشمند، گرما و یخ زدایی به شما اجازه انتخاب انواع مختلفی از مواد غذایی را می دهد.
  • داشتن صفحه نمایش LCD و قفل کودک

بهترین برای خانواده ها: LG 1350W Counterto

مایکروویوی بزرگ که برای پخت و پز و میان وعده های غذایی تمام خانواده ها مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل در نظرسنجی آنلاین مشتریان یکی از بهترین مایکروویو موجود در ایران انتخاب شده است. یک پوشش ضد باکتریایی برای تمیز کردن ساده بوده و یک پایه قابل تنظیم برای جلوگیری از آلودگی از مواد، از ویژگی های این دستگاه می باشد.

ویژگی ها:

  • ظرفیت دو فوت مکعب
  • فن آوری اینورتر برای کنترل درجه حرارت بهتر، که منجر به توزیع بیشتر حرارت به مواد غذایی شما می شود.
  • نور LED آن نسبت به مایکروویو های ال جی دیگر سه برابر روشن تر است.

بهترین قیمت: Insignia 0.7 Cu. Ft. Compact

برای کسانی که فقط یک دستگاه ساده می‌خواهند و بودجه زیادی ندارند این مدل بهترین استاین مدل دارای قابلیت‌هایی از قبیل 900 وات قدرت، دکمه های تک لمسی و طراحی بی نظیر و ضد زنگ است که با تمام نیازهای اولیه شما سازگار است.

ویژگی‌های مهم:

  • دکمه های تک لمسی پیش برنامه ریزی شده
  • صفحه نمایش روشن LED
  • قفل کودک

بهترین برای فضا: مایکروویو ال جی اسمارت اینورتر

برای افرادی که فضای کمی در دسترس دارند، این مدل بسیار مناسب است. یکی از مهمترین ویژگی هایی که هنگام خرید باید به آن توجه کرد اینست که این مدل مناسب آشپزخانه شما هست یا خیر. این مدل برای آشپزخانه های دنج مناسب است.

ویژگی های مهم:

  • پخت و پز چند منظوره در این مدل اجازه طبخ انواع غذاها را به شما می دهد.
  • فن آوری اینورتر LG این امکان را به شما می دهد که غذا به طور منظم گرم شود.
  • طراحی ظریف و مینیمالیستی

بهترین آشپز: پاناسونیک Stainless Steel

مدل های Countertop محبوب ترین مایکروویوها هستند. آنها معمولا قیمت مناسبی دارند و برای نصب فوق العاده ساده اند. این مدل برای افرادی که به زیبایی اهمیت می دهند، به شدت توصیه می شود. طراحی فلت بد در این مدل باعث شده است که در حال حاضر یکی از بهترین مایکروویو بازار باشد.

ویژگی های مهم:

  • با استفاده از طراحی فلت بد تقریبا می توان از هر اندازه ظرفی استفاده کرد.
  • گزینه های خودکار آشپز به شما کمک می کند تا شام را به سرعت آماده کنید
  • شش سطح قدرت
مایکروویو چه مارکی بخریم
مایکروویو چه مارکی بخریم

چطور می‌توان تصمیم گرفت کدام مایکروویو برای شما مناسب است.

در حالی که بیشتر مایکروویوها عملکرد مشابهی دارند، برخی از آن‌ ها بهتر از سایرین می باشند. سوالاتی که شما قبل از شروع خرید باید از خودتان بپرسید این است:

  • چقدر از آن استفاده می کنید؟
  • آیا از آن برای کل خانواده استفاده می کنید یا تنهایی؟
  • چند اتاق دارید؟
  • بودجه تان چقدر است؟

با توجه به این سوالات انتخاب شما برای بهترین محصول متناسب با نیازهایتان آسان تر خواهد بود.

بهترین ویژگی های مایکرویو

بهترین خرید بستگی به نیازهای فردی شما خواهد داشت. قبل از اینکه به فروشگاه مراجعه کنید، مطمئن شوید که مدل انتخابی برای شما مناسب است یا خیر. در ادامه بهترین ویژگی مایکروویو لیست شده است، آنها را به خاطر بسپارید.

قدرت:

قدرت مایکروویو با وات اندازه گیری می شود. اکثر مایکروویو ها حدود 700 تا 1200 وات هستند. به طور کلی، وات بالاتر، غذای شما را سریعتر طبخ می کند.

اندازه: 

این یکی به آشپزخانه و نیازهای آشپزی شما می رسد. اگر آشپزخانه شما فاقد فضای اضافی باشد، ممکن است بخواهید مدل کوچکتری را انتخاب کنید.

ظرفیت: 

ظرفیت داخلی مایکروویو معمولا از 1.4 تا 1.8 فوت مکعب محاسبه می شود. اما مدل های کوچکتر و بزرگتری برای سبک آشپزی شما وجود دارد.

مایکروویو ترکیبی: 

برخی امواج مایکروویو یک کوره فن و گریل را با قدرت بالا ترکیب می‌کنند. مدل های ترکیبی برای افرادی که فضا و زمان کمی در اختیار دارند بسیار مناسب است. این مدل ها بزرگتر و گران تر از سایر مایکرویوها هستند. 

برنامه های از پیش تعیین شده: 

به دنبال مایکروویوی باشید که دارای تعدادی برنامه از پیش تعیین شده باشد تا کار شما برای پخت و پز راحت باشد.

پخت و پز اتوماتیک و یخ زدایی: 

حالت های اتوماتیک اجازه می دهد تا بتوانید وزن مواد غذایی را وارد کرده و مایکروویو مدت زمان لازم برای طبخ غذا را محاسبه کند.

قفل کودک: 

این گزینه برای خانواده هایی که دارای فرزند کوچک هستند، مناسب است.

سنسور پخت: 

برخی مایکروویوها دارای سنسورهایی هستند که به طور خودکار گرما و رطوبت را درون اجاق اندازه گیری می کنند. میزان گرما به اطلاعاتی مانند نوع غذایی و وزن وارد شده بستگی دارد. 

تکنولوژی اینورتر:

مایکروویو های سنتی از انفجار کوتاه برای استفاده از غذا استفاده می کنند. فن آوری اینورتر با استفاده از یک سطح قدرت ثابت برای طبخ غذا به طور مساوی، باعث بهبود بافت و عطر و طعم می شود.

یخ زدایی:

این ویژگی از انفجار تصادفی انرژی با شدت بالا برای سرعت بخشیدن به یخ زدگی استفاده می کند.

قفسه قابل جابجایی:

قفسه‌های جدا شدنی به شما اجازه می‌دهند تا غذاهای مختلف و یا میان وعده‌ها را فورا آماده کنید.

پوشش کوره:

هنگامی که یک مایکروویو خریداری می کنید، پوشش آن را بررسی کنید. مایکروویوهای سنتی دارای درهای صاف و براق می باشند که می توانند با پارچه ی مرطوب پاک و راحت تمیز شوند. کوره های ترکیبی باید با پوشش های کاتالیزوری یا پیرولیتی پوشش داده شوند. این لاینرها در جذب روغن عالی هستند و فقط باید یک بار در ماه یک برنامه خودکارش را اجرا کرد.

اگر هنوز هم می پرسید مایکروویو چه مارکی بخریم، حتما نظر دو کارشناس را در مورد برندهای انتخابی خود جویا شوید. اگر نیاز به مشاوره محصول یا تعمیر دارید با ما تماس بگیرید تا فورا به نیازهایتان رسیدگی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

02191303337