بوش

بوش

بوش نامی است که در بین لوازم خانگی محبوبیت بالایی دارد به گونه ای که اگر به دنبال لوازم خاگی با کارایی و عمر بالا باشید، بوش یکی از پیشنهاداتی است که خواهید شنید. محصولات بوش علاوه بر کیفیت بالا، مصرف آب را به میزان 70 درصد و مصرف برق را تا 50 درصد کاهش می دهند. مشتریان به خاطر قدرت و کارایی خلاقانه، قابلیت اطمینان و کیفیت کار این برند را انتخاب می کنند.

هدف شرکت بوش علاوه بر مشتری مداری و ارائه محصولات برتر، تداوم موفقیت بلند مدت شرکت و در عین حال حفظ محیط‌ زیست طبیعی برای نسل‌های آینده است. همچنین ایجاد انرژی تجدید پذیر، مقرون‌به‌صرفه، امن‌، پاک‌ و اقتصادی‌ از دیگر اهداف این شرکت می باشد و توسعه محصولات سازگار با محیط‌ زیست و تکنولوژی سبز در اولویت قرار دارد. این شرکت به بهبود کیفیت زندگی مردم اعتقاد دارد و آن را با محصولات و خدماتی که نوآور هستند، ایجاد می کند.

بوش هر لحظه را لمس می کند

بوش یک نام تجاری جهانی است که قبل از شروع قرن بیستم، در سال 1886 توسط رابرت بوش در اشتوتگارت تأسیس شد. رابرت بوش احتمالا تصور نمیکرد که دامنه دسترسی و نفوذ این شرکت یک روز به این بزرگی برسد. با وجود ورشکست شدن شرکت بوش در دو جنگ جهانی، قدرت آن در هر گوشه ای از زندگی، از لوازم خانگی گرفته تا قطعات مکانیکی و موتوری مورد استفاده در اتومبیل و هواپیما، نمایان است. هم اکنون شرکت بوش در شهر گرلینگن آلمان قرار دارد.

شعار بوش اطمینان, پایداری و تکنولوژی‌های مهندسی خوب است. این موضوع در ادعای رابرت بوش نیز منعکس شده‌است: ” من همیشه براساس این اصل رفتار کرده‌ام که ترجیح می‌دهم پول را از دست بدهم تا اعتماد را. صداقت وعده‌ها، اعتقاد به ارزش محصولات و قول شرف همیشه اولویت بالاتری نسبت به سود ناپایدار داشته است. ” این اصل هنوز پایه و اساس برند بوش است.

بوش در چهار بخش گسترش یافته است:

  • سخت افزار و نرم افزار

  • کالاهای مصرفی (از جمله لوازم خانگی و ابزار قدرت)

  • تکنولوژی صنعتی (از جمله رانندگی و کنترل)

  • انرژی و تکنولوژی ساخت

بوش برندی است که وسایل مورد نیاز برای پخت و پز غذا، یخچال، شستشوی ظروف و یا لباسشویی، همه را پوشش داده است. در ادامه با محبوب ترین لوازم خانگی بوش آشنا خواهید شد.

یخچال و فریزر بوش

این که هیچ گونه یخی در فریزر ایجاد نمی شود، احتمالا باعث غرور بوش است. غذا در فرآیند انجماد مرطوب و تیره نمی‌شود. قفسه های یخچال به سمت کاربر خم شده تا راحتی و آسایش بیشتری را ایجاد کنند. یخچال بوش همچنین دارای تکنولوژی چیلر یا سرمای زیر صفر درجه است که باعث تازه بودن و ماندگاری بیشتر مواد غذایی، میوه ها و سبزیجات می شود. به علاوه اینکه مراقبت و نگهداری یخچال آسان بوده و با روش صحیح طول عمر آن را افزایش می دهید.

به دلیل اینکه یکی از اهداف اصلی بوش، حفظ محیط زیست است؛ این برند از گازهای گلخانه ای در تولید یخچال و دیگر لوازم استفاده نمی کند. در سال 1990 بوش در کشورها آلمان، یونان و اسپانیا تولید یخچال های عاری از CFC و FC را آغاز کرد و تا به امروز این رویه را در سراسر جهان ادامه داده است.

ماشین لباسشویی بوش

آخرین تکنولوژی استفاده شده در ماشین لباسشویی بوش، باعث شده که لباسشویی به طور قابل توجهی ساکت باشد. نسل پدربزرگ و مادربزرگ ما نمی توانستند تصور کنند که ماشین لباسشویی بتواند خاک روی لباس ها را حس کند و مقدار مواد پاک کننده را کنترل می کند. با این حال بوش این را به عنوان بخشی از تکامل طبیعی تکنولوژی لوازم خانگی به خانه های ما آورده است.

با فن آوری I-DoS مواد شوینده با توجه به نوع و مقدار لباس ها، به صورت خودکار اضافه می شود. اندازه گیری دقیق مواد شوینده باعث حفظ کیفیت لباس ها شده و ضرر به محیط زیست را به حداقل می رساند. در ماشین لباسشویی بوش همچنین دو فرآیند شستشو و خشک کردن برای کلیه لباس های صورت می گیرد.

بوش همچنین در ماشین لباسشویی خود استفاده از آب را به حداقل رسانده است و باعث کاهش نگرانی های زیست محیطی شده است. به علاوه با تنظیمات شستشوی محیط زیست، ماشین های مدرن بوش ما را به سوی آینده ای سبزتر رهنمون می کنند.

ماشین ظرفشویی بوش

بوش ماموریت دارد که تاثیر خود را بر محیط‌ زیست کاهش داده و در نتیجه ماشین ظرفشویی بوش از آب کمتری استفاده کرده و سریع‌ تر کار را تکمیل می‌کند. نکته قابل‌ توجه این است که ماشین ظرفشویی به طور قابل‌ توجهی آرام‌ است.

جارو برقی بوش

قدرتمند اما به طور باور نکردنی آرام است. جاروبرقی با قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی، قابل اعتماد و بسیار انعطاف پذیر با شعاع عملیاتی فوق العاده ای – مناسب برای هر نوع چالش تمیز کردن است. برند بوش دارای انواع جاروبرقی در سایزهای مختلف و با قدرت بالاست.