دوو

دوو

دوو در طول 30 سال گذشته، یکی از تولیدکنندگان پیشرو در لوازم الکترونیکی مصرفی بوده است که در زمینه تولید و فروش یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، مایکروویو، جاروبرقی، تهویه مطبوع و دیگر لوازم خانگی فعالیت دارد. در حال حاضر، این شرکت با 16 شرکت تولیدی و 42 شعبه فروش، تامین کننده لوازم الکترونیکی مصرفی کیفیت بالا در حدود 150 کشور از جمله ایران است. دوو با قیمت های مقرون به صرفه و محصولات با کیفیت بالا و قابل اعتماد یکی از پیشگامان لوازم خانگی در جهان است.
هدف شرکت دوو به عنوان یک شرکت الکترونیک پیشرو، ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم بر اساس فلسفه شرکتی است. مسئولیت های زیست محیطی به شیوه ای مسئولانه و اخلاقی در کل شرکت ترویج داده شده است و فعالانه به دنبال استفاده از فن آوری ها و فرآیندهای پایدار و به حداقل رساندن تاثیر بر محیط زیست می باشند.

تعمیر مایکروویو

تعمیر ماشین ظرفشویی

دوو الکترونیک دوستدار محیط زیست

دوو در سال 1967 در پوسان کره جنوبی تاسیس شد که در یک طرح پنج ساله شروع به تجارت کرد و از وام های ارزان برای صادرات بهره مند شد. در ابتدا تمرکز این شرکت بر صنعت نساجی بود که با توجه به نیروی کاری زیاد و حاشیه سود نسبتا بالا باعث موفقیت دوو شد. این شرکت در سال 1971 به تولید لوازم خانگی روی آورد و در سال 1982 به تجارت بین المللی، سازماندهی پروژه و توسعه منابع انسانی پرداخت.

امروزه شرکت دوو با بیش از 100 شبکه جهانی در تولید طیف گسترده ای از محصولات از جمله فولاد، فلز، ماشین آلات، قطعات خودرو، الکترونیک صنعتی، مواد اولیه فولاد، فلزات غیرآهنی، مواد شیمیایی و محصولات ماهیگیری و کشاورزی نقش دارد. علاوه بر این دوو نقش مهمی را در برگزاری پروژه های توسعه ای در خارج از کشور مانند تولید برق، راه آهن، بنادر، گیاهان و تسهیلات IT بر عهده دارد.

یخچال و فریزر دوو

دوو برای اولین بار تکنولوژی نانوسیلور آنتی باکتریال را در یخچال ها طراحی کرده است. نانوسیلور سازگار با محیط زیست است که در یخچال گردش می کنند تا باکتری ها را دفع کند. یخچال های دوو دارای سیستم خنک کننده 3D در جهان است. یک فن هوای سرد از سمت راست و عقب یخچال تعبیه شده که جریان هوا در یخچال را افزایش می دهد تا غذا تازه تر شود. وجود دو فن در یخچال انعطاف پذیری سریع یخچال در تغییرات دما را بیشتر می کند. فیلتر ضد بو، محفظه نگهداری میوه و سبزیجات، صفحه نمایش لمسی، آبسردکن اتوماتیک، طبقات با قابلیت تغییر ارتفاع و مقاوم به شوک حرارتی از ویژگی های یخچال های دوو می باشد.

ماشین لباسشویی دوو

لباسشویی دووو دارای سیستم شستشوی حباب هواست که با ایجاد حباب های هوا باعث بهبود عملکرد شستشو می شود. حباب های هوا با کاهش اصطکاک غیر ضروری بین لباس و ماشین باعث کاهش آسیب به لباس ها می شود. این ماشین همچنین مجهز به شستشوی نانوسیلور است که دارای خاصیت آنتی بیوتیکی است که برای مهار رشد باکتری ها اعمال می شود.

سیستم شستشوی هوشمند در لباسشویی دوو اندازه و نوع بار را شناسایی می کند و سطح آب را مطابق با آن تنظیم می کند. در حالی که برنامه Quick 30 برای شستن بارهای کوچک بسیار مناسب است، به عنوان مثال لباس ورزشی و یا لباس های زیر در حدود 30 دقیقه.

موتور پیشرفته ماشین، چرخ دنده را به طور مستقیم بدون کمربند و گیربکس می چرخاند. وقتی نیرو به طور مستقیم به درام می رود، لرزش و نویز کاهش می یابد، در حالی که بهینه سازی مصرف انرژی نیز صورت می گیرد. درب 180 درجه ماشین، بارگیری و تخلیه لباس ها، حتی پتو های بزرگ را فراهم می کند.

ماشین ظرفشویی دوو

ظرفشویی های دوو با ظرفیت های بین 12 تا 15 نفره هستند که دارای سطح انرژی +++A می باشند. این ماشین دارای سیستم شستشو با نصف ظرفیت است که باعث می شود دستگاه دارای دو سبد باشد و در صورت انتخاب این گزینه شستشو تنها در سبد بالایی یا پایینی صورت می گیرد و دیگر تا پر شدن کامل ماشین منتظر نمی مانید. ظرفشویی دوو همچنین دارای سیستم عیب یاب هوشمند است. با این سیستم اگر در دستگاه و یا عملکرد آن ایرادی پیدا شود، سیگنال خاصی از دستگاه دریافت می کنید. گرید شستشو و خشک کن A ، ۸ برنامه شستشوی متنوع، شستشوی پرقدرت، قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها، صفحه نمایش بزرگ LED، فیلتر ۳ سطحی از جنس استیل و پلاستیک، خشک کن اضافی و قابلیت تأخیر زمانی شستشو از ۱ تا ۲۴ ساعت از دیگر ویژگی های ماشین های ظرفشویی دو می باشد.

مایکروویو دوو

سیستم رفلکس جاذب (CRS) امواج را به طور مساوی در کل قسمت مواد غذایی متمرکز می کند. با سیستم موج دوگانه امواج به طور مساوی به داخل حفره یکی در بالا و دیگری در زیر غذا تقسیم می‌ شود و هیچ یک از مناطق غذا باقی نمی ماند. این سیستم با توزیع امواج به تمام قسمت های غذا امکان پخت سریع را فراهم می کند. گریل، پخت ترکیبی، پخت اتوماتیک غذا و دسر ایرانی، تخمیر، یخ زدایی به روش وزنی و زمانی و راهنمای سخنگوی فارسی از دیگر ویژگی های مایکروویوهای دوو است.

جاروبرقی دوو

جابجایی و حمل آسان از یک اتاق به اتاق دیگر یا بالا و پایین رفتن از پله ها، از ویژگی های مهم جاربرقی دوو می باشد. این جاروبرقی دارای موتور قدرتمند 2200 واتی است که هرگونه گرد و غبار و خاک را سریعا از روی زمین برداشته و در عرض چند دقیقه خانه ای تمیز را به شما تحویل می دهد. به علاوه این جاروبرقی با قلم مو  و لوازم داخلی به شما داده شده است تا به گوشه های دشوار خانه دسترسی داشته باشید. صدای بسیار کم، فیلتر HEPA، لوله تلسکوپی، قدرت مکش بالا و وزن سبک از دیگر ویژگی های جاروبرقی دوو می باشد.