Browsing category

تعمیر تلویزیون برندهای مختلف

 

تلویزیون یکی از پرکاربرد وسایل منزل است که همه افراد منزل از کودکان تا بزرگسالان از آن استفاده می کنند. از این رو توصیه می کنیم تمام راهکارهای موجود برای نگهداری از تلویزیون را بکار بگیرید تا نیازی به تعویض یا تعمیرات تلویزیون نباشد. سیستم تلویزیون بسیار پیچیده است و برای تعمیر تلویزیون فقط باید به افراد متخصص مراجعه کرد. تیم کمک چی با کادری ماهر و مجرب می تواند در تعمیر تلویزیون تخصص دارد و آشنا به سیستم همه برندها، همراه خوبی برای شما باشد.

روش نگهداری از تلویزیون برای پیشگیری از تعمیرات

از آنجایی که تعمیر تلویزیون ممکن است برای شما با صرف وقت و هزینه همراه باشد، تعمیرکاران کمک چی توصیه می کنند تا حد ممکن با نگهداری و سرویس به موقع، از تعویض و یا تعمیر تلویزیون پیشگیری کنید. هزینه تعمیرات تلویزیون کمی بالاست اما با نگهداری صحیح می توان از این هزینه ها پیشگیری کرد:
چک کردن
توجه به نشانه‌های ایجاد شده در تلویزیون نظیر ظاهر شدن خطوط نابهنجار در تصویر، تیرگی تصویر، نقطه‌های قرمز، روشن و خاموش شدن متوالی
تست خرابی
عیب‌یابی قطعات و تست عملکرد هر یک از قطعات
رفع خرابی
اقدام جهت تعمیر و یا تعویض قطعات تلویزیون تست درستی و سالم بودن قطعه تعمیر یا تعویض شده تلویزیون و رفع اشکال پیش آمده.

بررسی دائمی تلویزیون

توجه به نشانه‌های ایجاد شده در تلویزیون نظیر ظاهر شدن خطوط نابهنجار در تصویر، تیرگی تصویر، نقطه‌های قرمز، روشن و خاموش شدن متوالی
عیب‌یابی قطعات و تست عملکرد هر یک از قطعات
اقدام جهت تعمیر و یا تعویض قطعات تلویزیونتست درستی و سالم بودن قطعه تعمیر یا تعویض شده تلویزیون و رفع اشکال پیش آمده.

تعمیر تلویزیون الجی

خرابی شدن تلویزون الجی ممکن است به دلایل مختلفی باشد. از خراب شدن LCD تلویزیون ال جی گرفته تا مشکلات قطعات و یا خرابی کابل های تلویزیون، مهمترین مشکلاتی که ممکن است با آن ها مواجه شوید و برای تعمیر نیاز به متخصص داشته باشید در اینجا ذکر شده است.

  • تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی
  • روشن نشدن تلویزیون ال جی
  • چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون های ال جی
  • خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی
  • تعمیر تلویزیون ال جی بدون تصویر
  • تعمیر تصویر شطرنجی تلویزیون ال جی
  • برطرف کردن مشکل رنگ تلویزیون الجی
  • عدم وضوح تصویر تلویزیون ال جی

تمامی این موارد را می توانید به  می‌توانید به تکنسین متخصص تعمیر تلویزیون ال جی کمکچی که امکان حضور در محل را دارد بسپارید. نمایندگی ها بهترین محل برای دریافت خدمات حرفه ای تعمیرات تلویزیون هستند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

خرابی شدن تلویزون سامسونگ ممکن است به دلایل مختلفی باشد. از خراب شدن LCD تلویزیون سامسونگ گرفته تا مشکلات قطعات و یا خرابی کابل های تلویزیون، مهمترین مشکلاتی که ممکن است با آن ها مواجه شوید و برای تعمیر نیاز به متخصص داشته باشید در اینجا ذکر شده است.

  • تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ
  • روشن نشدن تلویزیون سامسونگ
  • چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون های سامسونگ
  • خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ
  • تعمیر تلویزیون سامسونگ بدون تصویر
  • تعمیر تصویر شطرنجی تلویزیون سامسونگ
  • برطرف کردن مشکل رنگ تلویزیون سامسونگ
  • عدم وضوح تصویر تلویزیون ال جیتمامی این موارد را می توانید به  می‌توانید به تکنسین متخصص تعمیر تلویزیون سامسونگ کمکچی که امکان حضور در محل را دارد بسپارید. نمایندگی ها بهترین محل برای دریافت خدمات حرفه ای تعمیرات تلویزیون هستند.

چرا برای تعمیرات تلویزیون از کمک چی کمک بگیریم؟

کمک چی مجموعه ای از تعمیرکاران ماهر است که در تعمیر تلویزیون با استفاده از تجهیزات مدرن، تخصص دارند . تیم کمک چی بعد از عیب یابی شما را در جریان هزینه ها و قطعات مورد نیاز قرار می دهند و در صورت مساعد بودن نظر شما نسبت به تعمیر تلویزیون اقدام می کنند. ممکن است برای تعمیر تلویزیون به قطعاتی برد و پاور نیاز داشته باشید که کمک چی در انجام این امور تخصص دارد. تعمیرکاران کمک چی پس از تعمیر و رفع ایرادات تلویزیون شما، با گردگیری و تنظیمات تخصصی، کارایی ماشین را نسبت به قبل ارتقا می دهند درضمن کمک چی برای تعمیرات تلویزیون فقط از قطعات اورجینال مختص برند تلویزیون شما که دارای گارانتی هستند، استفاده می کند.

برندهای تحت پوشش کمک چی

ویژگی های تلویزیون خوب و کار آمد

 

چنانچه قصد خرید یک تلویزیون با کیفیت دارید با در نظر گرفتن موارد زیر می توانید تا مدت ها بصورت مفید از تلویزیون خود استفاده کنید. از مهم ترین ویژگی های یک تلویزیون خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استاندارد بودن
گارانتی داشتن
کم مصرف بودن
کیفیت تصویر
کیفیت صدا

در صورت بروز مشکلات زیر برای تعمیر تلویزیون با کمک چی تماس بگیرید

برخی ارورها و معایب تلویزیون تنها در برخی برندها اتفاق می افتند و برخی ایرادات در تمام مدل های تلویزیون مشترک است. با توجه به تجربه تیم متخصص کمک چی، برای تعمیر تلویزیون از هر برند و مدلی می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. از مهم ترین ایراداتی که باید برای رفع آنها با تعمیرکاران کمک چی تماس بگیرید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خاموش شدن تلویزیون
تلویزیون دیر روشن می شود ​
چراغ پاور چشمک می زند ولی تلویزیون روشن نمی شود
شکستن پنل تلویزیون
تلویزیون روی چراغ پاور مانده و روشن نمی شود
تعمير تلويزيون ال سی دی پنل خراب يا خط افتاده
پاک شدن برنامه تلویزیون
تعمیر بک لایت تلویزیون
تعمیر مین برد تلویزیون
تعمیر برد پاور تلویزیون
تعمیر برد تیکان تلویزیون
تعمیر برد اینورتر تلویزیون
پاک شدن حافظه تلویزیون
وجود لکه های رنگی در تلویزیون
قطع شدن صدای تلویزیون
گیر کردن تلویزیون در حالت استندبای
کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون