Browsing category

تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی

جاروبرقی از ضروری‌ ترین لوازم‌ خانگی ست که بخاطر کارایی مفید آن، تقریبا در همه منازل، وجود دارد. جاروبرقی نیز مانند هر وسیله دیگری نیازمند مراقبت و نگهداری ست. برای افزایش طول عمر جاروبرقی، باید به به موقع فیلتر و موتور آن را نظافت کرد و کیسه و مخزن زباله را خالی نمایید. تمیز کردن به موقع و مداوم جاروبرقی، کیفیت بهتر و سرعت بیشتری به جارو کردن می بخشد و شما را از از تعمیرات جاروبرقی بی نیاز می کند. همکاران ما در تعمیرات کمک چی با سال ها تجربه در زمینه تعمیر جاروبرقی، بر این عقیده اند که انتخاب درست و نگهداری مداوم تنها شرایط لازم برای استفاده بهینه از یک جاروبرقی ست.

هنگام خرید جاروبرقی به چه مواردی دقت کنیم؟

چنانچه در زمان خرید جاروبرقی، به ویژگی های یک جاروبرقی خوب دقت کنید، می توانید تا سالها با خیال آسوده از آن استفاده کنید. کارایی اکثر جاروبرقی ها شباهت زیادی به هم دارد اما قطعات و سیستم جاروبرقی به شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. به همین دلیل قطعات و سیستم کار هر جاروبرقی در کیفیت آن تاثیر بسزایی دارد. موارد زیر را از مهم ترین ویژگی های یک جارو برقی خوب محسوب می شوند:
چک کردن
بررسی سیستم ضد گیر پاژ پمپ پکیج
مخزن جاروبرقی
جارو برقی با دو مخزن جدا
کیسه جاروبرقی
جاروبرقی با کیسه یکبار مصرف و دائمی
وزن جاروبرقی
سبک بودن جاروبرقی
کنترل
جاروبرقی با کنترل روی دسته
مکش جاروبرقی
جاروبرقی با مکش قوی
برس جاروبرقی
جاروبرقی با برس های قوی
سیم برق
جاروبرقی با سیم بلند

روش نگهداری از جاروبرقی برای پیشگیری از تعمیرات
خانم های خانه دار بیشتر مایلند با استفاده درست از وسایل برقی منزل حتی الامکان مراجعه به تعمیرکاران را به تعویق بیاندازند که کار منطقی و هوشمندانه ای ست. از آنجا که کمک چی نیز با شما هم عقیده است در اینجا لیستی از نکات مهم برای نگهداری از جاروبرقی را برای شما تدارک دیده است. قطعا رعایت موارد زیر در بهبود کارآیی جاروبرقی شما بسیار کارساز و تاثیر گذار است:

حداکثر زمان استفاده از جاروبرقی 15 دقیقا است. پس هر 15 یک بار به جاروبرقی استراحت دهید و اجازه دهید کاملا خنک شود.
جاروبرقی را به آرامی و با احتیاط روی زمین بکشید. سیم را بیش از حد نکشید.
برای مگش آب از جاروبرقی استفاده نکنید.
مخزن زباله را پیش از آنکه کاملا پر شود، خالی و تمیز کنید.
برای جمع‌ آوری اشیا نوک نیز و برنده بزرگ از جاروبرقی استفاده نکنید.
قبل از جارو کردن اشیایی از قبیل جوراب بچه‌ها یا سکه و … را از روی سطوح جمع‌آوری کنید.
از کشیدن دو شاخه برق با کابل، یا جمع کردن خودکار کابل موقعی که به جای گیر کرده یا مانعی دارد خودداری کنید.
چند وقت یک‌ بار اجزای قابل شستشوی جاروبرقی را مانند لوله خرطومی، مخزن جمع شدن زباله و … با آب بشویید.
هرگز جارو را در جای گرم برای مثال نزدیک بخاری یا شوفاژ قرار ندهید.

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم؟
از جمله کارهای پیشنهادی برای افزایش عمر جاروبرقی، تمیز کردن این وسیله مفید منزل است. از مهم ترین نکات تمییز کردن و مراقبت از جاروبرقی می توان به موارد زیر اشاره کرد که با رعایت این نکات، خرید جاروبرقی جدید به تاخیر می افتد و و دستگاه شما بیشتر عمر خواهد کرد. برای تمیز کردن جاروبرقی، کیسه جاروبرقی و فیلتر آن را بیرون بیاورید و داخل جاروبرقی را با یک پارچه مرطوب تمیز پاک کنید. در صورتی که داخل جاروبرقی بوی کپک می‌دهد، چند روز آن را باز بگذارید تا در معرض هوا بوی آن بخوبی دفع شود.وسایل جانبی جاروبرقی از قبیل لوله و اتصالات آن را با یک ماده ضدعفونی‌کننده ملایم و ضد بو بشویید. تمام وسایل جانبی جاروبرقی  را بعد از خشک شدن در جای خود قرار دهید و در صورت نیاز کیسه و فیلتر جاروبرقی را عوض کنید.

در صورت بروز مشکلات زیر برای تعمیر جاروبرقی با کمک چی تماس بگیرید
ایرادات جاروبرقی ها با توجه به برند و سایر ویژگی ها، کمی متفاوت است اما برای هر رفع هر نوع ایرادی کافی ست به همکاران ما در کمک چی اعتماد کنید. البته پیشنهاد می کنیم قبل از هر کاری پاکت جاروبرقی را تعویض کرده و تمامی فیلترها را تمیز کنید زیرا ممکن است همین کار ساده، باعث رفع ایرادات جاروبرقی شود. از مهم ترین ایراداتی که باید برای رفع آنها با تعمیرکار جاروبرقی تماس بگیرید، موارد زیر است:

روشن نشدن جاروبرقی
پریدن فیوز برق هنگام استفاده از جاروبرقی
عمل نکردن کلید روشن خاموش جاروبرقی
صدای بلندتر از معمول جاروبرقی
لرزش جاروبرقی هنگام کار
کم شدن مکش جاروبرقی

چرا برای تعمیرات جاروبرقی از کمک چی کمک بگیریم؟

کمک چی مجموعه ای از تعمیرکاران متخصص است که با تکمیل فرم تعمیر جاروبرقی و یا اولین تماس شما برای تعمیر جاروبرقی در محل به سرعت اقدام می کند. کادر مجرب و منصف کمک چی پس از مراجعه حضوری از قبل هماهنگ شده، مشاوره های کاملی ارائه می دهند تا ایرادات جاروبرقی را با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن، حل کنند. استفاده از از قطعات اصلی با بهترین کیفیت و سرعت در رسیدگی به درخواست شما برای اعتماد به همکاران در زمینه تعمیر جاروبرقی سامسونگ، الجی، بوش، الکترولوکس، دوو، پارس خزر، آاگ، اسنوا، ناسیونال، پاناسونیک، زیمنس و … کافی ست.

برندهای تحت پوشش کمک چی