تعمیر ظرفشویی بوش

شناسایی و رفع ایرادات ماشین ظرفشویی بوش

0 ۴,۱۲۹

تمیز کردن ظروف غذا کاری خسته کننده است که بسیاری از مردم از انجام آن متنفرند. امروزه ماشین ظرفشویی به یکی از لذت بخش ترین لوازم خانگی تبدیل شده است. در بین برندهای ظرفشویی، بوش یکی از محبوب ترین برندهای حال حاضر است. با توجه به هزینه ای که برای خرید دستگاه کرده اید، به خوبی از آن مراقبت کرده و زمانی که دستگاه ایراد پیدا کرد، قبل از هر کاری ماشین را از برق جدا کرده و با یک شرکت تعمیر ظرفشویی بوش تماس بگیرید.

تعمیر ظرفشویی بوش

بوش در حال حاضر ماشین ظرفشویی در دو اندازه با عرض ۴۵ سانتی متر و ۶۰ سانتیمتر تولید می‌کند. ماشین ۴۵ سانتی‌متری برای آشپزخانه‌هایی با فضاهای محدود طراحی شده‌ است. تنها به این دلیل که دستگاه کوچک‌ است به این معنی نیست که یک ماشین ساده است. تکنولوژی که در ماشین های ظرفشویی مدرن بوش وجود دارد، به سرعت در طول چند سالاخیر توسعه پیدا کرده‌است.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش نیاز به تخصص یک تکنسین دارد که تجربه کافی با آن را داشته باشد. کارشناسان ما آموزش گسترده در تعمیر و خدمات ماشین های ظرفشویی دیده اند.

اگر خوش‌شانس باشید، ممکن است بتوانید تعمیرات ماشین ظرفشویی را تحت ضمانت انجام دهید. با این حال طبق گزارش تنها 15 درصد از مصرف کنندگان قادر به انجام تعمیرات تحت ضمانت انجام می دهند. قبل از هر چیز پیشنهاد می کنم راهنمای نگهداری ظرفشویی را مطالعه کنید تا بهتر از ظرفشویی خود مراقبت کنید و عمر آن را افزایش دهید.

تعمیر ظرفشویی بوش
تعمیر ظرفشویی بوش

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی

به دلیل اینکه تعمیر یا تعویض ظرفشویی می‌تواند پرهزینه باشد، بسیاری از افراد در ابتدا خود برای انجام تعمیرات اقدام می‌کنند. اگر ماشین ظرفشویی تان مشکل پیدا کرده باشد، ممکن است بتوانید آن را اصلاح کنید، اگر چه ریسک آسیب به دستگاه را بالا می برید. در اینجا لیستی از برخی مشکلات رایج ماشین ظرفشویی و راه‌حل‌های بالقوه آن را گردآوری کرده‌ایم. 

ظرف ها کثیف می مانند

ابتدا مشکلات جزئی را چک کنید. آیا ماشین را بیش از حد بارگذاری می کنید؟ آیا یک ظرف حرکت چرخشی در هر یک از بازوهای اسپری را محدود می کند؟ آیا ظروف را بدون پاک کردن مواد غذایی در دستگاه قرار می دهید؟

بعد از اینکه بررسی کنید مطمئن شوید این مشکلات وجود ندارند، پس مشکل می تواند از دستگاه باشد. هرگونه انسداد در صفحه فشار و واشر درب را بررسی کنید. همچنین با دستان خود می توانید از چرخش بازوها مطمئن شوید. همچنین بازوها را برداشته و با یک مسواک و شوینده لوله تمیز کنید.

ماشین ظرفشویی نشتی دارد

اول، در ماشین ظرفشویی و واشر آن را بررسی کنید. به دنبال هر گونه ترک و آسیب باشید. سعی کنید واشر را با یک داروی ضد عفونی‌کننده تمیز کنید و اگر ترک‌ های بزرگی را مشاهده کنید، احتمالاً به تعویض واشر نیاز دارید.

سوئیچ شناور مکانیزمی که سطح آب ظرفشویی را نشان می‌دهد ممکن است گیر کرده باشد و باعث شود که آب بر روی زمین نشت کندسوئیچ شناور را تمیز کرده و هر چیزی را که ممکن است از کارکرد صحیح آن جلوگیری کند، بردارید.

ماشین ظرفشویی خشک نمی‌کند

در اغلب موارد این مشکل در عنصر حرارت دهنده ماشین ظرفشویی وجود دارد. برای این مشکل ترموستات را بررسی کنید. عملکرد ضعیف ترموستات باعث خاموش شدن گرما می شود. می توانید از یک مولتی متر برای بررسی دستگاه استفاده کنید.

ماشین ظرفشویی بوی بد می دهد

غذای مانده در دستگاه باعث بوی بو می‌شود. با دقت ماشین خود را برای پیدا کردن هر نوع مواد غذایی نگاه کرده و ظرفشویی خود را تمیز کنید. اگر ماشین ظرفشویی بوی مواد شیمیایی می دهد، ممکن است یک ظرف پلاستیکی سقوط کرده و روی بخش گرمایش ذوب شده باشد.

ماشین ظرفشویی روشن نمی شود

ابتدا منبع تغذیه را چک کنید، اطمینان حاصل کنیدکه فیوز نپریده و مطمئن شوید که خروجی معیوب نیست. اگر مشکل از منبع نباشد شاید موتور گیر کرده باشد. موتور پنکه را با دست بچرخانید و ببینید آیا حرکت می‌کند یا نه. در غیر اینصورت با یک تعمیرکار مجاز تماس بگیرید.

ماشین ظرفشویی سرووصدای زیادی دارد

یکی از مشکلات اصلی که ممکن است در ماشین ظرفشویی بوش ممکن است ایجاد شود، سرو صدای زیاد است. طراحی نوآورانه و تکنولوژیکی خوب به این معنی است که این ماشین ها طراحی شده اند تا آرام و بی سروصدا باشند. لزوما نویز به این معنینیست که موتور آن مشکل پیدا کرده است. مشکلات نویز در ماشین ظرفشویی ممکن است از پمپ تخلیه و موتور گردش مدار باشد. در صورت وجود صدای زنگ یا صدای موتور، فورا با یک تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

تمام کارشناسان ما آموزش دیده اند و مهارت‌ها و تجربیات لازم برای رسیدگی به تعمیر انواع ماشین ظرفشویی بزرگ یا کوچک دارند. اگر نیاز به مشاوره محصول یا تعمیر ماشین لباسشویی بوش دارید با ما تماس بگیرید تا فورا به نیازهایتان رسیدگی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

02191303337