تعمیر پکیج سامسونگ

شناسایی و رفع ایرادات پکیج سامسونگ

0 ۳,۰۷۵

خراب شدن پکیج می تواند بسیار آزار دهنده باشد. اگر در یک روز سرد سیستم گرمایشی تان خراب شود، قبل از اینکه بتوانید یک تعمیرکار حرفه ای پیدا کنید، خانه تان همچون یخچال خواهد شد. اگر به دنبال تشخیص مشکل هستید، می توانید به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید و کد خطا را در دفترچه پیدا کنید. این کار به شما می گوبد که آیا می توانید خودتان مشکل را حل کنید یا باید با تکنسین متخصص تماس بگیرید. این مقاله هم درباره تعمیر پکیج سامسونگ اطلاعاتی به شما داده است.

تعمیر پکیج سامسونگ

تشخیص اکثر خطاهای پکیج برای یک فرد غیر متخصص مشکل است. در ادامه چند عیب متداول پکیج را لیست کرده ایم که به شما در شناسایی ایرادات پکیج کمک می کند. با این حال،  اگر شما یک متخصص حرفه‌ای نیستید، هرگز نباید برای تعمیر پکیج شخصا اقدام کنید. انجام این کار خطرناک است و ممکن است به شما آسیب بزند. همچنین هر گونه ضمانت پکیج را باطل می کند.

هشدار: مونوکسیدکربن هر سال بین 25 تا 50 نفر را می کشد. تحقیقات نشان می دهد که پکیج های گرمایشی بزرگترین عامل این آمار غم انگیز است. CO گازی بی رنگ و بی بو است که با سوزاندن ناقص سوخت های مبتنی بر کربن از جمله گاز تولید می شود. CO خون حامل اکسیژن در بدن را متوقف می کند و علائم آن شامل سردرد، تنگی نفس، حالت تهوع، سرگیجه، از دست دادن هوشیاری، خواب آلودگی، استفراغ، درد قفسه سینه، دردهای معده یا مشکلات بینایی است. بهترین راه برای جلوگیری از مسمومیت با گاز CO چک کردن مداوم سیستم های گرمایشی و همچنین سرویس سالانه پکیج برای اطمینان از ایمن بودن آن است.

لوله میعانات منجمد شده است

در هنگام سرد شدن هوا، یخ زدن لوله ها معمول است که باعث خاموش شدن پکیج می شود. این یک مشکل فنی و تخصصی نیست اما با یخ زدن لوله ها، سیستم به دلایل ایمنی خاموش می شود. قبل از پرداخت هر هزینه ای برای تعمیر، در ابتدا لوله ها را بررسی کنید. از دفترچه راهنمای سیستم می توانید نحوه ذوب کردن یخ لوله ها را یاد بگیرید. برای جلوگیری از انجماد لوله ها توصیه می شود از فوم عایق بندی استفاده کنید.

پکیج فشار ندارد

اگر پکیج فشار نداشته باشد، علت آن می تواند یکی از چند مورد زیر باشد. متداول ترین علت آن نشتی خواهد بود. ممکن است اخیرا رادیاتورها نشتی داشته اند و سیستم فشار خود را از دست داده باشد، یا اینکه سیستم مدت زمان طولانی خاموش بوده و فشار آن کاهش یافته است. با باز کردن شیر پرکن می توانید فشار مورد نظر را به دست آورید (معمولاً در حدود 1 بار). پس از اتمام این کار، به یاد داشته باشید که هر دو شیر آب را ببندید. در این مرحله پکیج باید دوباره شروع به کار کند. اگر باز هم فشار نداشت، باید با یک تکنسین تماس بگیرد تا مشکلات دیگر را بررسی کند.

تعمیر پکیج سامسونگ
تعمیر پکیج سامسونگ

پکیج نشتی دارد

این مشکل معمولا در سیستم های فرسوده به وجود می آید و در اکثر مواقع نیاز به تعویض قطعات هست. برای باز کردن سیستم و تعویض باید با یک کارشناس باتجربه تماس بگیرید. البته قبل از آن کارهای زیر را انجام دهید.

  1. برق سیستم را قطع کرده و شیرآب را ببیندید.
  2. یک ظرف زیر آن بگذارید تا آب را جمع آوری کنید.
  3. پس از آن اگر عقربه فشارسنج ۳bar بود، پس مطمئن شوید که شیر اطمینان درست است.
  4. شیر پرکن را ببندید.
  5. شیر هواگیری را باز کنید و فشار را به 1.5 برسانید.
  6. تمامی قسمت های خیس را خشک کنید.
  7. اگر باز نشتی وجود داشت، حتما با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.

پکیج سروصدای زیادی دارد

گاهی اوقات پکیج صداهای بلندی خواهد داشت که علت آن می تواند فشار کم آب، رسوب آهک و خرابی ترموستات می باشد. برای جلوگیری از رسوب در پکیج پیشنهاد می کنم از فیلتر مغناطیسی استفاده کنید. این فیلترها مانع ایجاد رسوب در سیستم گرمایشی می شوند. برای رفع این مشکل باید با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.

گرمای زیاد پکیج

به دلایلی همچون مشکل در فن سیستم، رسوب در مبدل حرارتی، منجمد شدن لوله ها و پمپ دستگاه ممکن است دمای سیستم گرمایشی زیاد شود. در این مواقع حتما با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

پکیج قفل شده است

زمانی که سیستم مشکلی داشته باشد، به طور خودکار قفل می شود. این کار برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از آسیب به بخش های دیگر دستگاه می باشد. بنابراین وقتی پکیج قفل میشود باید ببینید که مشکل از کجاست. لوله ی مسدود شده، فشار کم یا زیاد پکیج، عدم تامین سوخت و سنسور شعله از دلایل احتمالی قفل شدن پکیج می باشد.

چرا کمک چی را برای تعمیر پکیج سامسونگ انتخاب کنیم؟

  • از ویژگی های خوب یک تعمیرکار لوازم خانگی، آشنایی وی با برند مورد نظر است. کارشناسان کمک چی با محصولات سامسونگ آشنایی کامل داشته و تجربه کافی را در این زمینه دارند.
  • قیمت ها در کمک چی ثابت هستند و هزینه های مازاد به فاکتور شما اضافه نخواهد شد.
  • تیم کمک چی پر سرعت بوده و در کمترین زمان ممکن نسبت به تعمیر وسیله اقدام می کنند.

اگر نیاز به مشاوره محصول یا تعمیر پکیج سامسونگ دارید با تیم کمک چی تماس بگیرید تا فورا به نیازهایتان رسیدگی شود و مشکلتان رفع شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

02191303337