تعمیر لباسشویی بوش

شناسایی و رفع ایرادات ماشین لباسشویی بوش

0 ۴,۰۴۳

یکی از ضروری ترین لوازم خانگی ماشین لباسشویی است که معمولا در هر خانه ای وجود دارد. در بین برندهای لباسشویی، بوش یکی از محبوب ترین ها در بین مردم است. با توجه به هزینه ای که برای خرید لباسشویی کرده اید، از دستگاه به خوبی نگهداری کنید و در مواقعی که دستگاه خوب کار نمی کند، فورا دستگاه را از برق جدا کرده و با کارشناس تعمیر ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی بوش

صرف نظر از نام تجاری، ماشین لباسشویی هرچه قدیمی تر باشد احتمال بیشتری دارد که خراب شود. اگر چه ماشین آلات با ضمانت ها فروخته می شوند، اما معمولا دارای محدودیت هایی هستند و ممکن است فقط بخش هایی را پوشش دهند.

ماشین های شستشو به احتمال زیاد شایع ترین لوازم خانگی هستند که نیاز به تعمیر دارند. آنها معمولا استفاده سنگین دارند و در برخی از خانه ها، حتی چند بار در روز استفاده می شوند. قبل از هر چیز پیشنهاد می کنم راهنمای نگهداری لباسشویی را مطالعه کنید تا بهتر بتوانید از دستگاه خود مراقبت کرده و عمر آن را افزایش دهید.

ماشین‌های شستشو وسایل پیچیده‌ای هستند که به ظاهر ساده به نظر می‌رسندباید پودر را بریزید و یک دکمه را فشار دهید و تمام؟ خب اگر همه چیز درست کار کند، در اغلب موارد، تنها کاری که شما باید انجام دهید همین است. اما زمانی که به خوبی کار نمی کند، تکلیف چیست؟ چیزی که اغلب باعث خرابی ماشین‌ها می‌شود این است که اغلب افراد نمی‌دانند که با مشکلات ساده چه باید کنند. اگر مشکلی برای دستگاهتان به وجود آمد می توانید به تیم تعمیرات ما مراجعه کنید.

اساسا دو نوع مشکل در ماشین لباسشویی به وجود می آید.

  • اولین نوع مشکل معمولا بدون نیاز به حرکت دادن ماشین حل می شود. ماشین لباسشویی بوش یک پنل جلویی دارند که دسترسی به پمپ و پروانه را فراهم کرده و امکان بازرسی سایر مشکلات ممکن را فراهم می کند.
  • موضوعاتی که قسمت های بسته ماشین را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند، می‌توانند با دستگاه در محل مورد بررسی قرار گیرند. ماشین‌های ساده را می‌توان به پهلوهای خودبرگرداند و از به مواردی مانند پمپ، شیلنگ‌ها و دیگر قطعات موجوددر داخل ماشین، دسترسی پیدا کرد.

تعمیرات یک ماشین لباس‌شویی پیچیده تر از یک دستگاه ساده است. بنابراین، بسیاری از شرکت‌ها از تعمیرات در محل خودداری کرده، اما تعمیر در محل بسیار عملی است و نیاز به انتخاب یک شرکت معتبر با کارشناسان با تجربه دارد که مجبور نباشید ماشین را به تعمیرگاه ببرید. 

تعمیر لباسشویی بوش
تعمیر لباسشویی بوش

10 ایراد اصلی ماشین لباسشویی

  1. دستگاه با آب پر نمی شود
  2. دیگ نمی چرخد
  3. دستگاه متوقف می شود
  4. ماشین لباسشویی پر سر و صدا است
  5. آب از ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود
  6. ماشین لباسشویی چرخش ندارد
  7. درب باز نمی شود
  8. لباس ها بوی بد می دهند
  9. به لباس ها آسیب می رساند
  10. دستگاه یک کد خطا را گزارش می دهد

اگر دستگاه شما خطا می دهد، این یعنی یک مشکل وجود دارد.

  • خطای E6، E18 یا E36 : یک مشکل با تخلیه آب وجود دارد. این می تواند ناشی از پمپ تخلیه باشد.

چجوری میتونم درستش کنم؟ فیلتر پمپ تخلیه را تمیز کنید.

  • خطای E23 یا E35 : آب بر روی صفحه پایه وجود دارد، بنابراین ممکن است نشتی وجود داشته باشد.

چجوری میتونم درستش کنم؟ برای جلوگیری از نشت بزرگتر، باید شیر آب را ببندید و ماشین لباسشویی را از شبکه برق جدا کنید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

  • خطای E32 یا E60 : با کد خطای E32 در واقع خطای واقعی وجود ندارد، اما ماشین لباسشویی به دلیل عدم تعادل در استوانه، چرخه شستشو را قطع کرده است. شستشو به طور مساوی توزیع نشده است.

چجوری میتونم درستش کنم؟ شستشو را به طور مناسب بر روی استوانه توزیع کنید.

  • خطای E10: این یک خطا در سیستم i-DOS است که به عنوان سیستم دوز اتوماتیک شناخته می شود.

چجوری میتونم درستش کنم؟ به طور مستقیم سیستم i-DOS را غیر فعال کرده است و با نمایندگی مجاز تماس بگیرید.

چرا کمک چی را برای تعمیر ماشین لباسشویی خود انتخاب کنید؟

امروزه با تعمیرگاه های لوازم خانگی زیادی که وجود دارد، پیدا کردن یک شرکت مطمئن کار سختی است. قبل از انتخاب شرکت ابتدا در مورد آن تحقیق کنید.

  • در کمک چی، تعمیرات ماشین لباسشویی بوش سریع، قابل اعتماد و مقرون به صرفه می باشد. ما یک شبکه بزرگ مهندسی بوش در سراسر کشور داریم که در صورت لزوم برای تعویض، از قطعات اصلی استفاده می کنیم.
  • کارشناسان کمک چی برای تعمیرات لوازم خانگی بوش آموزش دیده و تایید شده اند و خدمات سریع و قابل اعتماد با بالاترین کیفیت و کاملا تضمین شده ارائه می دهد.
  • در کمک چی قیمت ها ثابت و از پیش تعیین شده اند، به این معنی که مهندسان ما هیچ درخواست پنهان یا هزینه های جایگزین را به صورتحساب خود اضافه نخواهند کرد.
  • کارشناسان بوش به غیر از پاسخ دادن به سوالات شما در مورد نحوه مراقبت و ارائه مشاوره تخصصی، خدمات دوستانه و کارآمدی را ارائه می دهند.

ماشین لباسشویی خود را جایگزین نکنید! اگر نیاز به مشاوره محصول یا تعمیر ماشین لباسشویی بوش دارید با ما تماس بگیرید تا فورا به نیازهایتان رسیدگی شود.

درخواست تعمیر ماشین لباسشویی بوش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

02191303337