Browsing category

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

از کابردی ترین وسایل منزل که نقش مهمی در سهولت امور خانه دارد، ماشین لباسشویی ست. اگر در هنگام خرید ماشین لباسشویی دقت زیادی بخرج دهید می توانید برای چندین سال خود را از تعمیر لباسشویی و خرید مجدد بی نیاز کنید البته فراموش نکنید پس از خرید، نگهداری نیز نقش مهمی در افزایش عمر مفید لباسشویی دارد. اگر لباسشویی در زمان های مشخص شده توسط شرکت تولید کننده، سرویس شود و فیلترها به موقع تمیز شوند، قطعا تعمیر ماشین لباسشویی به تعویق خواهد افتاد اما در صورت نیاز به سرویس و یا تعمیر حتما از متخصصین این کار، کمک بگیرید. تیم متخصص و حرفه ای تعمیرکاران کمک چی به تکنولوژی انواع ماشین های لباسشویی آشنا هستند و در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیرات لباسشویی در محل، در خدمت شما خواهند بود.

روش نگهداری از ماشین لباسشویی برای پیشگیری از تعمیرات
یکی از سوالات متداول خانم های خانه دار برای افزایش عمر لباسشویی منزل این است که چطور از ماشین لباسشویی نگهداری کنیم؟ بر اساس تجربه تیم کمک چی، برای نگهداری از لباسشویی، رعایت موارد زیر بسیار کارساز و تاثیر گذار است:

تراز کردن لباسشویی قبل از اولین استفاده
عدم نصب لباسشویی در محل آفتابگیر
نصب لباسشویی با فاصله 5 سانتیمتر از دیوار
باز و بسته کردن درب لباسشویی به آرامی
عدم قرار دادن اجسام سنگیرن روی ماشین لباسشویی
بستین زپ لباس های زیپ دار برای محافظت از بدنه داخلی لباسشویی
باز گذاشتن در لباسشویی پس از استفاده برای خشک شدن
قرار دادن لباس متناسب با ظرفیت
تمیز کردن فیلترهای لباسشویی
تخلیه لباس ها از اشیا فلزی، دستمال کاغذی و …
تمیز کردن جاپودری پس از چند بار استفاده
استفاده از شوینده های با کیفیت
عدم استفاده از پودر دستی و سفید کننده ها
کم کردن غلظ نرم کننده ها برای استفاده
عدم چرخاندن سلکتور لباسشویی در خلاف جهت
عدم تغییر سلکتور حین کار لباسشویی
باز کردن درب لباسشویی پس از توقف کامل
تمیز کردن لاستیک درب ماشین پس از پایان شستشو
استفاده از سبدهای مخصوص برای لباس های کوچک و لباس زیر و جوراب
جرم گیری فصلی لباسشویی با برنامه شستشوی کامل و داغ ترین درجه آب و حلال کلسیم
فاصله یک ساعتی برای دو شستشوی متوالی

چطور ماشین لباسشویی را تمیز کنیم؟
یکی از مواردی که در بهبود کارآیی لباسشویی تاثیرگذار است، تمیز کزدن ماشین لباسشویی ست. هر ماشین لباسشویی دارای دو بخش داخلی و خارجی ست که باید بصورت جداگانه و با شرایط مختلفی برای تمیز کردن آنها اقدام کرد. تمیز کردن داخل لباسشویی باید با دقت بالایی انجام شود تا لباسشویی آسیب نبیند.

تمیز کردن خارج لباسشویی: برای تمیز کردن خارج لباسشویی نباید از مواد شوینده ای که خاصیت خورندگی دارند استفاده کنید. بهتر است برای گرفتن نتیجه خوب حتما از اسفنج و یا دستمال نرم برای تمیز کردن لباسشویی کمک بگیرید و مایع شوینده را رقیق کنید البته بهتر است فقط از آب استفاده کنید.

تمیز کردن داخل لباسشویی: برای تمیز کردن داخل لباسشویی از آب گرم و یک فرچه برای مواد شوینده استفاده کنید. فیلتر لباسشویی ار هر 6 ماه یک بار عوض کنید و برای تمیز کردنش از آب استفاده نکنید. برای تمیز کردن و از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی، نصف پیمانه جوش شیرین را به دیگ لباسشویی  اضافه کنید(بدون لباس) و نصف پیمانه سرکه سفید را داخل جا پودری بریزید و برنامه شستشو با آب گرم را انتخاب کنید. سرکه باعث رفع بوی بد و میکروب های ماشین لباسشویی می شود.

در صورت بروز مشکلات زیر برای تعمیر لباسشویی با کمک چی تماس بگیرید:
حتی در صورت رعایت کامل موارد بالا، ممکن است انواع لباسشویی درب از بالا یا درب از جلو، دوقلو، تمام اتوماتیک و… ایراداتی پیدا کنند که استفاده از آنها را، غیرممکن و یا با مشکل همراه کند. در صورت بروز هریک از ایرادات زیر در اولین فرصت با تعمیرکاران کمک چی تماس بگیرید و از تجربه و تخصص تعمیرکاران ما برای رفع ایرادات کمک بگیرید:

روشن نشدن لباسشویی
قفل شدن در ماشین لباسشویی
بسته نشدن درب لباسشویی
سر و صدای بالای مرحله خشک کن لباسشویی
خرابی تایمر لباسشویی
خرابی لاستیک درب لباسشویی
نچرخیدن دیگ لباسشویی
برق داشتن بدنه لباسشویی
عدم آبگیری لباسشویی
عدم تخلیه آب لباسشویی
تمیز نشدن لباس ها و به جا ماندن شوینده ها

چرا برای تعمیرات ماشین لباسشویی کمک چی کمک بگیریم؟

کمک چی مجموعه ای از تعمیرکاران ماهر است که در تعمیر لباسشویی با استفاده از تجهیزات مدرن، تخصص دارند . تیم کمک چی بعد از عیب یابی شما را در جریان هزینه ها و قطعات مورد نیاز قرار می دهند و در صورت مساعد بودن نظر شما نسبت به تعمیر لباسشویی اقدام می کنند. ممکن است برای تعمیر لباسشویی به تعویض واشر در ماشین لباسشویی، تعویض ترموستات، تعویض قفل درب ماشین لباسشویی ، تعویض هیتر، تعویض پمپ تخلیه، تعویض محفظه مواد شوینده نیاز باشد که کمک چی در انجام این امور تخصص دارد. تعمیرکاران کمک چی پس از تعمیر و رفع ایرادات لباسشویی شما، با گردگیری و تنظیمات تخصصی، کارایی ماشین را نسبت به قبل ارتقا می دهند درضمن کمک چی برای تعمیرات لباسشویی فقط از قطعات اورجینال مختص برند لباسشویی شما که دارای گارانتی هستند، استفاده می کند.

برندهای تحت پوشش کمک چی